onsdag den 12. maj 2010

Frustrationerne.

Jeg indrømmer blankt, det er helt min egen skyld at jeg kom i problemer i går. Jeg havde pludselig travlt og skulle flytte inden jeg starter på nyt arbejde. Samme dag skrev jeg under på lejekontrakt på ny lejlighed og troede så at alt var ok. Problemet var bare at jeg skulle flytte mine ting fra det gamle sted, det var mere omfattende end jeg lige havde regnet med.
Flyttebilen var kommet og som forventet skulle de skændes med vagterne for at få lov til at køre ind på området. Så meget havde jeg forudsagt. Jeg havde dog ikke regnet med at jeg rent faktisk ikke kunne få lov til at fjerne noget som helst fra min lejlighed. For at det var muligt, så SKULLE min udlejer være til stede. Jeg kan naturligvis fjerne det jeg vil i min egen bil, men med en lille flytte van skal udlejer altså være til stede. Da vi kom til enden på diskutionen, var resultatet at alle mine ting stod nede på græsplænen og jeg kunne ikke få lov til at flytte mine ting. Jeg måtte så betale flyttefolkene for at bringe mine ting tilbage op i lejligheden. Et projekt da der ikke er elevator her. Jeg havde dårlig samvittighed over for flyttefolkene og de fik 50% mere end de bad om = stadig meget billigt.
I dag er min udlejer her og den stakkels gamle mand vil så blive her indtil jeg er færdig med at flytte. Flyttefolkene er igen i dag for sent på den, lige som de var i går, men tid i Kina er altid vejledende. Derfor har jeg tid til at skrive dette, men vil nu pakke min computer sammen og håbe på internet i den nye lejlighed.

Ingen kommentarer: