tirsdag den 1. januar 2008

Kirsten giftekniv

Jeg har lidt ondt af min svoger. I aften skal vi have middag, åbenbart fejrer kineserne nytåret mest den 1. januar. I butikken har vi en kunde der kommer ret ofte. Hun har en veninde som åbenbart kunne være noget for min svoger. Det ved han bare ikke endnu. Min kone har så aftalt at pigen kommer til middag i aften, for at de kan snakke sammen. Jeg grinte lidt af det. Min kone spurgte om vi ikke gjorde sådan noget i Danmark og jeg måtte jo indrømme at det var ret normalt......når man er 15 år gammel. Min svoger er trods alt 31, så mon ikke selv han kan mødes med en pige på en stille café, i stedet for at hun skal møde hele familien på en gang.
Men hun kommer i aften, faktisk skal jeg hente hende om en time. Jeg har indtil nu troet, at min stakkels svoger vidste noget om alt det her. Da jeg udspurgte min kone lidt, så måtte hun indrømme at hun ikke helt har fortalt ham om planerne endnu. Hun havde bildt ham ind, at det var meget vigtigt for mig, med en middag for hele familien den 1. januar.
Dog har de mødt hinanden før i vores butik, så helt fremmed er hun ikke, men jeg er alligevel spændt på hvordan middagen kommer til at gå. Jeg har lovet min kone ikke at grine, det er jeg også spændt på om jeg kan overholde.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Lad os endelig høre hvordan det hele gik.