tirsdag den 8. januar 2008

giftekniv part 3

Min svoger bliver udsat for lidt af hvert, men denne gang tror jeg nu egentlig ikke han er så sur. Han skulle mødes med pigen som min kone havde udset til ham og de tog af sted ved middags tid. Han var først hjemme efter midnat, så det kan ikke have været helt kedeligt. De havde naturligvis været på KTV bar (Karaoke) er der noget mere romantisk end at stå og bræge ind i en mikrofon sammen med den pige man lige har mødt.
Måske skulle jeg lige forklare konceptet omkring KTV, for det minder på ingen måde om karaoke i Danmark. Man er nemlig kun sig selv, altså ikke 50 gæster eller tilskuere. Man får et lille rum med typisk plads til 6-8 mennesker og et par sofaer. Så kan man sætte div. videoer på anlægget og så synge.
Men svoger har også været hjemme hos pigen, naturligvis var HELE hendes familie der også, da hun bor sammen med sin søster, der igen har forældrene boende.
Min kone er begyndt at referere til pigen som min svogers kæreste. Jeg spurgte om han også selv var klar over det, og det mente hun da, nu hvor de havde set hinanden 2 gange. Jeg tror historien slutter her og jeg lader min stakkels hårdt prøvede svoger få fred til sit kærligheds liv. Manden er trods alt fyldt 30, så mon ikke han snart er gammel nok til selv at klare den slags. Ellers kan vi være sikre på at min kone eller perifere bekendte nok skal træde til med en hjælpende hånd.

Ingen kommentarer: