søndag den 24. oktober 2010

Ikke for boern

Jeg ankom til ChengDu i mandags, for det skulle gaa staerkt. Jeg landede mandag morgen i Shanghai, lige ankommet fra Bangkok efter en foedselsdag der varede hele loerdagen. Jeg naaede lige ind af doeren i min lejlighed, da mit firma ringede og fortalte at de havde booket mig samme dag paa et fly. 2 timer naaede jeg at vaere i lejligheden for at pakke ud og pakke igen, samtidig med at jeg naturligvis fik en kop kaffe.

Vigtigt var det jo at jeg var her, for mine containere var paa vej ud af tolden. Loerdag kom de, efter at de havde sagt hver eneste dag at de kom i morgen. Fredag fik de altsaa ret.



Nu har jeg saa rekvireret forstaerkningen fra Tyskland og Singapore, 9 tyskere skal jeg holde styr paa i denne lidt anderledes del af verden. 2 af dem har boet i asien i mange aar, dem er jeg ikke nervoes for. De andre kommer til et sted hvor mad er noget der helt automatisk indeholder chilli og vandet indeholder bakterier som man ikke er vant til. Det tager lidt tid at vaenne sig til det hele og vestlige restauranter har vi ikke inden for de naermeste 50 minutters koersel.
Her kommer problemet saa, for naar en mand skal, saa skal han jo. I dette tilfaelde skal han HER

Ingen kommentarer: