torsdag den 20. maj 2010

Udgangs forbud

Nu er jeg saa i Thailand og er vist havnet midt i braendpunktet. Jeg har ikke oplevet nogen problemer i den sidste uge og alt har vaeret roligt hvor jeg har vaeret. I Bangkok midtby ser der naturligvis lidt anderledes ud, men jeg har holdt mig i god afstand. Jeg har arbejdet for et firma der ligger i naerheden af lufthavnen, saa jeg har vaeret helt tryg ved det hele.
Alt er gaaet op i en hoejere enhed, for tirsdag arbejdede jeg sent og onsdag indfoerte de udgangsforbud. Det gaelder ogsaa i dag, men vi naade alligevel paa en restaurant og fandt en taxa inden gaderne blev lukket
Det ser slemt ud i nyhederne, men der er ingen problemer her hvor jeg bor. Det stoerste problem jeg har oplevet, er at hotellet ikke havde broed i morges, fordi alle supermarkeder og endda 7-11 skulle lukke tidligt i gaar aftes.
Endnu en oplevelse.

Ingen kommentarer: