tirsdag den 6. januar 2009

Dobbelt lykke

Vi har netop været på hospitalet og besøge min kones veninde fra skoletiden. Hun fik tvillinger lige inden nytår. De er ekstra glade da det er 2 drenge, så nu er familien sikret.
Hospitalerne i Kina er nu faktisk ret fornuftige, hvis man ellers holder sig fra de helt billige. Begge drenge har det fint og vejede 5,3 og 5,4 pund, så hun var vist også glad nok for at få dem ud.

En anden veninde er lige blevet gravid, hendes mand er også udlænding og kommer fra Indien. Jeg snakkede en del med ham omkring fødslen af vores søn, så han vidste lidt om hvad der ventede. Da jeg fortalte at vi fik en levende høne i gave på hospitalet så han lettere bekymret ud. Hans kone kunne også fortælle at det var helt normalt, det er jo logisk at man ikke kan give noget dødt i gave, når man lige har fået et nyt liv, derfor skal hønen være levende.
Der er visse ting hvor jeg er glad for at jeg tænker TILBAGE på det, det betyder nemlig at det er overstået. Nu kan jeg heldigvis grine lidt af historien, som så meget andet.

Ingen kommentarer: