mandag den 27. februar 2006

Stop så den reklame

Jeg håber aldrig jeg møder Yao Ming, jeg har allerede fået en overdosis. I Kina er han meget kendt, sikkert ikke så meget i Europa. Han spiller basketball i NBA ligaen og er den første professionelle spiller i USA der kommer fra Kina.
Jeg har set et par kampe og man lægger mærke til ham med hans 230 cm. Selv i forhold til de andre spillere fra USA, er han en pæn høj kineser. Men han er med i en reklame for Shanghai og kineserne kan ikke begrænse sig. Når reklamen bliver vist, så skal man også lige se 5 min om hvordan den er optaget. Når det er slut, så starter det forfra igen. Efter at have set den samme reklame 4 gange i træk, så er man ved at synge med på sangen. Nu skynder vi os at skifte kanal, hvis reklamen kommer på.

Ingen kommentarer: