søndag den 2. september 2007

Ferien er slut

En skøn ferie i Danmark er overstået, alligevel er det dejligt at komme tilbage. I år kunne jeg mærke at der var ting fra Danmark jeg savnede, men det overgår nu endnu ikke glæden ved at være i Kina. Jeg har købt mig en batteri boremaskine, for jeg savner egentlig at skrue i noget. Det bliver ikke til meget havearbejde eller gør det selv arbejde i Kina, dels har jeg ingen have og lejligheden er helt ny, desuden kan jeg få en håndværker til at lave det for 6 kroner i timen.
Problemet opstår dog når man forventer en kvalitet bare i nærheden af Danmark, derfor laver jeg alligevel selv visse ting.
Jeg er alligevel lidt splittet, for selv om jeg savner at save i noget træ og lave tagrenden, så er det nu også dejligt nok at man ikke skal spekulere på den slags ting.

Ingen kommentarer: