onsdag den 24. januar 2007

Min stakkels bil

Så fik de alligevel ram på mig, jeg har fået en bule i min bil. En lille skramme er det nok nærmere, men alligevel. Jeg kørte ind til en stor restaurant, hvor de havde ikke mindre end 5 mand til at dirregere bilerne på plads. Normalt holder jeg bagved og der er en fin stor vej højre om bygningen. Netop i dag skulle jeg åbenbart venstre om. En lille meget smal smøge hvor der samtidig var parkeret en 3 hjulet scooter, så jeg ikke kunne komme forbi.
Når man kommer står alle 5 parkerings folk og blæser i en fløjte, så man næsten ikke bliver forvirret over hvor man skal kigge hen. Da jeg stoppede fordi jeg ikke kunne komme frem, fik de så vinket mig tilbage, mens de blæste konstant i deres fløjter. Stole på andre er dumt her, for der var en stolpe gemt i mørket. Jeg nåede lige at ramme den med kofangeren, heldigvis kunne jeg ret tydeligt høre den knasende lyd. Lidt af lyden var dog overdøvet af ham der stod bag ved bilen og blæste i fløjten, mens han vinkede mig tilbage. Jeg nød ikke maden helt så meget den aften.

Ingen kommentarer: