fredag den 19. marts 2010

Tid til forandring

Der sker rigtig meget i mit liv lige nu, jeg bliver helt forpustet. Jeg har fundet noget arbejde, selv om jeg ikke er helt klar over hvor. Ja det lyder mærkeligt, men et tysk firma vil ansætte mig og de har afdelinger rundt omkring i Asien.
Så har jeg også taget springet ud i friheden og skal skilles fra min kone. Det er faktisk ikke p.g.a. kulturforskelle, for jeg tror vi har lært at leve med at man ikke ser ens på tingene.
Jeg ser til gengæld mere lyst på tingene og glæder mig vildt meget til at se hvor jeg ender henne.
Jeg er i gang med at flytte til en ny lejlighed og det bliver godt at få min egen base, selv om jeg ikke ved hvor længe det bliver i denne omgang. Jeg håber stadig at kunne blive boende i Suzhou, men det er trods alt nemt nok at komme rundt, selv om der flyafstand mellem byerne.

1 kommentar:

Peter sagde ...

Overraskende med nyt arbejde og skilsmisse. Håber du får det bedste ud af det ele, og kan blive boende i nærheden af knægten (går ud fra at konen har ham?).