lørdag den 21. oktober 2006

Endnu en lejlighed, nu tror jeg det er nok

Der er åbenbart ingen grænser for hvad kineserne vil gøre for at spare. Vi skulle i gang med at indrette en lejlighed mere og jeg havde tænkt mange tanker omkring hvordan vi skulle gøre denne gang.
Vi startede med at finde en der kunne lave nogen tegninger af indretningen. Vi fandt en pige der arbejdede for et arkitektfirma og hun ville så lave det om aftenen.
Senere fandt vi så ud af, at hun kun ville lave en stregtegning, en 3D ville blive meget dyrere. Faktisk ville hun have over det dobbelte af hvad vi kunne få et stort firma til. Hun endte med ikke at få noget.
Så gik der spare iver i min kone. Hun fandt en lejlighed et par etager længere nede og de var i fuld gang. Der var tegninger over hele lejligheden, så dem kunne vi bare bruge.
Det kunne vi naturligvis også, forudsat at vi ville lave vores lejlighed nøjagtig lige som den på 19. etage.
Det det betød noget, var at spare 600 Kr. Nu bliver lejligheden lige som underboens, selv om jeg langt fra synes det er pænt. Pludselig betyder det ikke noget at resultatet bliver flot, så længe man lige kan spare de sidste 5%.
Jeg har meldt mig helt ud af det projekt nu og er bare glad for at jeg ikke selv skal bo der.

Ingen kommentarer: