søndag den 12. juli 2009

Flyttedag

Det er faktisk ikke fordi jeg har været doven, eller ikke haft noget at skrive om, men med den ballade der har været på det sidste i Kina, så har man besluttet at spærre adgang for bl.a. youtube, facebook, twitter og naturligvis også blogspot. Der kan man jo uploade videoer og billeder af betjente der tæsker demonstranter og det går jo ikke, derfor er vi nu afskåret fra mange sider.
Jeg er nu i Danmark og kan igen skrive indlæg, samtidig vil jeg se mig om efter et sted til bloggen, som er lidt mere sikker for den "Great firewall" i Kina.

5 kommentarer:

Kim sagde ...

Du kunne overveje at lave din egen wordpress blog, når du allerede har eget domæne. Ellers plejer Smartlog at fungere fint i Kina - jeg kan ikke mindes at den har været blokkeret.

Flemming sagde ...

Jeg har også overvejet smartlog, men wordpress blokeres vist generelt i Kina. Ellers bliver det noget dansk, det er de vel ikke så kritiske med.

Kim sagde ...

Jeg har haft min egen Wordpress blog siden jeg flyttede til Kina i starten af 2007, og aldrig haft problemer med den. Det er rigtig, at hvis man hoster den direkte hos WordPress egen server, så domænet ender på noget lignende wordpress.com, så bliver den ofte blokkeret, men hvis du installere wordpress på dit eget domæne burde det ikke give problemer.

Lisbeth sagde ...

Hej Flemming, det ville da også passe mig fint om du flyttede din blog ;-), for jeg har jo netop haft det problem at jeg ofte ikke ahr kunnet komme på din blog!Smartlog har vist aldrig været blokeret(det er den jeg bruger), for ejg er ikke så teknisk som ingeniøren i Tangshan!

Anonym sagde ...

l?se hele blog, pretty good